O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

joi, 13 mai 2010

Trei

Zi dupa zi, noapte dupa noapte, una peste alta adunate, rasucite sau invartite, tot au ajuns sa insumeze trei luni, sau un sfert de an sau un anotimp sau...
A trecut si a treia cura de citostatice si pana acum nu am avut probleme cu infectiile.
O sa spuneti: da, dar "pasagerul clandestin"? Eh, el este inca prezent, dar nu si-a facut simtita prezenta in niciun fel. Medicii au hotarat sa nu il faca si mai rezistent la antibiotice decat este si nu au mai initiat si terapia cu antibiotice, sunt monitorizat atent si la cel mai mic semn actioneaza (deh am fost "vedeta" data trecuta). Din fericire temperatura este in limite normale de "soparla" 36, extractia celor 4 masele a redus inca un focar de infectie, iar tuseurile anale nu se mai repeta de data aceasta :)
Astept zilele acestea sa inceapa colectarea de celule stem pentru transplantul din ultima etapa a tratamentului. A fost in vizita medicul de la transfuzii si mi-a explicat procedeul: pe scurt o sa treaca sangele meu printr-o masinarie care "cerne" si culege celule stem, am nevoie de circa 7-8 milioane de celule pentru transplant.

pana data viitoare,
acelasi perfuzel

9 comentarii:

  1. Nicule, o să ai ce povesti nepoţilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandeam acum ce disperati suntem noi aici in tara de cei n-spe procente reduse din salarii, pensii, etc.. Dar uite cat de curajos e acest om si cum trece el prin toate si cat de importante sunt probleme lui fata de vaicarelile noastre... Dumnezeu sa iti ajute sa te vindeci total si cat mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nic, ne gandim toti la tine si tinem pumnii stransi sa se adune celulele bune. Salutari Madalinei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nic, sunt alaturi de tine, te sustin si sunt 100% sigura ca te vei vindeca!
    O sa le povestesc tuturor despre povestea ta, iar tu la randul tau le vei povesti acest capitol de viata si nepotilor si stranepotilor tai :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Magda Ciobanu . Din cate inteleg eu o sa faci autotransplant.Multa sanatate si curaj!

    RăspundețiȘtergere
  6. in sfarsit aflu si eu vesti:) Ma bucur ca esti si sunteti inca bine acolo unde sunteti. Inca ma rog pentru tine si Dumnezeu stie ce sa faca cu tine. Multe imbratisari Madalinei si toata stima pentru tine luptatorule . Cu mult drag Ioana. Nu renunta sa te rogi caci El asculta

    RăspundețiȘtergere
  7. Bunul DUMNEZEU sa va poarte de grija!!!si nu uitati:capul sus si gandirea pozitiva si totul va fi bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut Nic!

    Am trecut si acum cateva zile pe la tine si ma intrebam de unde ai zebrele astea dungate...sa nu-mi spui ca sunt din Kenya ca nu te cred.

    Sunt dintr-o poveste scrisa la pagina 92 in cartea "366 de povesti pentru adormit copiii" ( cu toate ca povestea cu pricina mi se pare mai mult de trezit copii si adulti nu de adormit)

    Am imprumutat poza de la tine si am combinat-o cu povestea

    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/05/puncte-si-dungi.html

    ...o povestioara despre o zebra cu puncte care era foarte suparata ca nu are si ea dungi ca celelalte.

    Intr-o zi insa, mergand asa suparata, a intalnit un elefant batran care i-a spus cat de frumoasa o vede el, asa deosebita cum era. Ea atunci se gandi:

    "Ca mine exista doar una singura...!"

    Toate o priveau acum cu gura cascata.

    Dupa un timp, una din zebre ii spuse stingherita: "Noi nici nu am stiut ca poti dans asa frumos" iar celelalte ziceau "Nici nu este important cum arati pe dinafara, lucrul principal este sa nu te indepartezi de noi, ci sa te joci cu noi".

    Si astfel zebra cu puncte a ajuns totusi sa se imprieteneasca cu cele cu dungi.

    Sper ca ti-a placut si ti-a luat starea de rau pentru cateva zile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multa sanatate ,putere si curaj Nicolae.Eu stiu foarte bine prin ce treci pt ca si eu si sotul meu suntem in Londra pt transplant ,aici am descoperit boala ,aici am facut chimioterapia de inductie .Acum asteptam transplantul ,suntem la faza de chimio pregatitoare pt acest pas important.Sotul meu este cel bolnav si va face transplant cu celule de la donator compatibil 100%.Speram sa fie bine pt voi ,..speram sa fie bine si pt noi,..D-zeu sa ne ajute si sa ne dea putere si curaj pe mai departe .

    RăspundețiȘtergere