O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

joi, 18 februarie 2010

Povestea care imi va salva viata



Din punct de vedere meteorologic am stabilit ca ziua de luni, 8 februarie 2010, este cea mai urata zi pe care am vazut-o vreodata. Totul fusese invaluit intr-o ceata umeda, iar ploaia se revarsa fara oprire peste nametii de zapada adunati pe parcursul a doua zile si doua nopti. Eram ud la picioare. Si asa am ramas pe parcursul intregii zile. Dar nu asta ma deranja, ci faptul ca fiecare pas pe care-l faceam imi taia rasuflarea. O oboseala nesfarsita pusese stapanire pe mine. Uram statia de metrou pentru ca nu avea scari rulante. Ma simteam de parca aveam 80 de ani si trageam si tubul de oxigen dupa mine. La birou nu m-am mai ridicat de pe scaun pana cand s-a lasat seara. Iar efortul de a ajunge acasa mi s-a parut aproape supraomenesc. Luasem o hotarare: trebuia sa merg sa ma vada un medic. Eram convins ca inima mea e vinovata.
Cand am ajuns acasa mi-am ascuns oboseala sub masca unui zambet. Madalina nu trebuia sa se ingrijoreze. Avea si asa destule pe cap, iar fiica noastra, aflata la varsta adolescentei, presupune mai multa atentie si grija acum decat in perioada copilariei, cand stiam ce face, unde este si cum gandeste.
Dar Madalina m-a ghicit de cum am intrat in casa. Ma cunoaste mai bine decat ma cunosc eu. Asta pentru ca eu sunt barbatul unei singure femei de cand aveam 18 ani – sunt barbatul Madalinei. I-am promis ca voi merge sa-mi fac analizele cat de curand.
In urmatoarele zile nu am ajuns la medic, dar am reusit sa-mi fac o radiografie la dinti, pentru ca banuiam ca am o infectie si mai ma gandeam ca si asta imi poate cauza probleme la inima.
Se facuse deja vineri. La ora 15.00 am plecat de la serviciu spre dentist. Urma sa-mi spuna cat ma va costa lucrarea pe care trebuia sa mi-o faca. Madalina ma astepta acolo. Dupa ce am discutat si am stabilit urmatoarea programare, sotia mea i-a spus si dentistei ca sunt foarte obosit in ultima vreme. Ne-a sfatuit sa mergem neaparat la un medic. Nici nu am iesit bine din cabinetul stomatologic, ca Madalina a inceput sa insiste sa mergem chiar atunci sa ma vada cineva. Eram obosit, asa ca nu m-am opus. Am ajuns la un spital particular de pe Grivitei, la camera de garda. Dupa cateva analize facute pe loc am aflat ca era ceva in neregula: viteza de coagulare a sangelui – 20 de minute. Mi-am sunat prietenii si am decis sa merg la sectia de Hematologie a Spitalului Coltea. M-au internat chiar in acea seara, dupa ce mi-au recoltat noi probe de sange.

Sambata , 13 februarie 2010. Eu nu am lesinat niciodata. Eu nu am plans niciodata. Pana in aceasta zi, la orele 11.00 cand am aflat diagnosticul: “leucemie acuta mieloblastica”
A fost cea mai urata zi din viata mea, dar nu din punct de vedere meteorologic.

Aceasta e povestea mea. Inceputul noii mele vieti.

Mi s-a spus ca trebuie sa scriu aceasta poveste. Ca fara ea nu se poate. Toti prietenii m-au batut la cap cu asta. “E pentru oamenii care nu te cunosc. Doar aceasta poveste ii poate face sa-si dea seama prin ce treci si sa-i convinga sa-ti fie alaturi”. Si m-am intrebat cum se face asta. Cum se poate scrie povestea care iti salveaza viata? Habar n-am. Mie imi place matematica.

Problema: Intr-un spital au fost internati intr-o zi 19 pacienti. Primii doi aveau hepatita, cei cu probleme de inima au fost de opt ori mai multi decat cei cu hepatita, iar restul au fost diagnosticati cu leucemie. Cati pacienti cu leucemie au fost internati?
Rezolvare: un singur pacient cu leucemie si acela eram EU.

Eu am fost cel din acea zi si din acel spital, eu, cel care ma “adun” acum unui sir de vieti ce merita sa fie salvate. Cum pot sa-mi pledez cauza, ce argumente pot avea eu care sa-i convinga pe ceilalti sa-mi fie alaturi? Si ma gandesc, si ma gandesc…IUBESC VIATA SI VOI LUPTA PENTRU EA. E TOT CE MI-A RAMAS DE FACUT!

54 de comentarii:

  1. Lupta ! E tot ce trebuie sa faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Curaj iti doresc. Dorinta de a trai iti va salva viata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nic, imi e atat de greu sa scriu, sa incerc sa te incurajez....e un vis urat ceea ce ti se intampla, .....am sters de nenumarate ori randurile caci nu stiu cum sa ma exprim sa iti spun ca suntem alaturi si ca ne gandim la tine. In curand vom dona sange. Si eu am tot
    a2+, sper sa ajunga direct la tine!!! Curaj, Nic, curaj! Oamenii dragi care te iubesc au nevoie de tine! Lupta pentru ei si pentru tine!
    Deea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi am donat si eu sange pentru dumneavoastra. Nu va cunosc, dar am facut-o din toata inima, un coleg de munca ne-a rugat sa mergem sa donam pentru un prieten de-al lui care are nevoie. Ma bucur sa va pot ajuta si sper din tot sufletul sa va faceti bine si sa ajungeti cat mai repede inapoi acasa, langa fetele dumneavoastra. Multa sanatate va doresc si multe ganduri pozitive.

    RăspundețiȘtergere
  5. As fi vrut sa pot dona sange pentru dvs, dar in curand trebuie sa nasc. Sotul nu are voie, din acelasi motiv pentru care dvs sunteti in spital (nu leucemie, dar tot cancer s-a numit).
    Credem ca a contat foarte mult atitudinea pozitiva pe care a adoptat-o!
    Voi da linkul blogului dvs catre amicitiile din Bucuresti!
    Dumnezeu sa va ajute sa treceti cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. maine voi dona sigur si eu sange am O Th pozitiv nu`s dak va ajuta cu ceva dar totusi insanatosire grabnica !

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa lupti tare sa fi un invingator,ai o familie si o viata de trait......multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  8. fii tare,lupta si demonstreaza ca se poate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ciao, Nicu. Sunt Cornelia(de la Schiau) si sunt in fata calculatorului cu mainile inghetate, imobilizata stiind ca esti tu si nu vreau sa cred ca esti tu. Am aflat aseara. Eu cred in minuni si ma rog ca si cu tine sa se faca o minune. Dumnezeu este mare si sunt sigura ca te iubeste si te va salva. Am vazut pozele si parca nu imi vine sa cred ca esti tu. O sa te salvezi. Crede si vei reusi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Fii OPTIMIST din toate punctele de vedere.In medicina uneori se fac minuni, DUMNEZEU cu ajutorul credintei tale, uneori face minuni, tu singur prin moralul tau poti face minuni, aproapele tau, uneori face minuni, sunt destul de aproape de tine ca si "duritate" a unui diagnostic la fel de crud, dar sunt OPTIMIST pt. ca stiu ca si moralul meu conteaza extraordinar de mult, pt. mine si pt. cei apropiati. Ma cheama Ady.

    RăspundețiȘtergere
  11. Inasanatosire rapida si succes in lupta contra acestei boli.

    RăspundețiȘtergere
  12. multa sanatate! Dumnezeu sa va intareasca!

    RăspundețiȘtergere
  13. sanatate Niculae!
    fii tare! ne gandim la tine.

    simona (lowe)

    RăspundețiȘtergere
  14. multa sanatate! suntem cu totii alaturi de tine!

    RăspundețiȘtergere
  15. salut
    mugatu sunt
    sanatate multa Nicu.
    Sa dea Dumnezeu sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  16. Niculae, tu esti un invingator, asa te-am cunoscut si asa ai sa ramai.
    Sa razi de boala asta urata si sa o desenezi in culori vesele, asa ea va pleca pentru todeauna.

    Suntem alaturi de tine si primavara viitoare o sa radem de acest mic episod neplacut.

    Adriana Petrescu

    http://www.hemingway.ro/index.php/social/904-niculae-ionescu-va-invinge-boala.html

    RăspundețiȘtergere
  17. Niculae

    Fii tare si lupta ! Trebuie sa fie bine .. ne gandim si ne rugam pentru tine !

    Sorana

    RăspundețiȘtergere
  18. Nic, fetita mea a invins cancerul.
    Nu-ti pierde speranta si lupta pentru ce ai.
    Incearca sa combati efectele secundare tratamentului.Nu sunt medic, scriu doar ce am auzit si eu in spital. Analize mici inseamna raspns la tratament.
    Ruxy a avut 3000 de trombociti, 0,1 leucociti.
    Intradevar am primit truse cu trombociti , dar a baut si bere fara alcoool ( la cluj se practica). Cica ajuta si alunele.
    Nu-ti pierde speranta oricat de greu ti-ar fii. Urmeza si zile mi bune.
    Sa auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  19. As dori sa te sun sa vorbesc personal cu tine.
    hiripan@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt o supravietuitoare a acestui flagel mondial.Acum 23 ani nici prin cap nu-mi trecea ca-mi voi vedea copiii la varsta adolescentei(aveam 36 ani).Acum sunt o bunica fericita.Fara sa spun vb mari,cred ca am invins datorita increderii in propriele-mi ganduri si atitudini, a modului de abordare a bolii.De aceea iti doresc din suflet ganduri bune si atitudini pozitive.Sunt convinsa ca vei invinge.Te imbratisez cu multa caldura.
    Monica.

    RăspundețiȘtergere
  21. Purtati numele tatalui meu! Si am studiat si matematica! Iar de ceva ani si in familie dar si in jurul meu au fost si sunt persoane care au trecut incercari similare cu ale dumneavoastra! Si multi au izbutit sa le treaca cu succes (inclusiv fiul meu).

    Pastrati cu toata puterea in minte gandul ca va veti insanatosi, rugati-va si asa cum au spus si ceilalti, pastrati-va optimismul.
    Din inima va doresc sa va insanatositi cat mai grabnic!
    Dumnezeu sa va aiba in paza, pe dumneavoastra si familie.

    RăspundețiȘtergere
  22. sa te rogi, dzeu te va asculta! iti doresc multa putere si liniste. cristina

    RăspundețiȘtergere
  23. Niculae, sunt alaturi de tine, ma rog sa treci cu bine prin incercarea asta si stiu sigur ca vei reusi. Ma bucur ca fetele tale sunt alaturi de tine si ca ai pentru ce sa lupti.Chiar daca nu ne-am mai vazut de foarte multa vreme, sa stii ca m-am gandit de multe ori, cu mare placere, la anii in care eram o echipa.Iti doresc tot binele din lume si desi tu scrii foarte frumos si cu mult umor tot ce ti se intampla in fiecare zi, TE ROG ai grija de tine, odihneste-te mai mult si desigur, ceea ce iti spuneam mereu dar nu ma ascultai....mai lasa calculatorul ala si nu mai sta cu ochii in el cat e ziua de lunga.Bine...fie...acum ai voie dar mai cu masura!

    RăspundețiȘtergere
  24. Tot ce pot să-ți spun e să crezi și să te rogi cu tărie la Dumnezeu . Este singurul sprijin adevărat ,nu-ți pierde speranța , când crezi cu adevărat și te rogi din tot sufletul ,Dumnezeu nu te lasă !

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu prea stiu cum sa incep. Am primit mesajul de la Stefan. Noi am fost colegi de liceu. Si sunt alaturi de familia Dumneavoastra in aceasta lupta grea. As vrea sa donez sange. Am A2 pozitiv. L am rugat pe Stef sa mi dea mai multe amanunte pentru asta. Si deasemenea voi da mesajul lui mai departe tuturor colegilor nostri comuni. Va doresc multa putere, speranta si incredere.Irina

    RăspundețiȘtergere
  26. Dumnezeu sa te ajute sa invingi aceasta boala! Toata lumea este alaturi de tine! Sanatate multa! Mihaela (fosta colega cu fratele tau, Stefan, in scoala generala - nr 278)

    RăspundețiȘtergere
  27. Ne vom ruga pentru tine ! Lupta !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Niculaie nu baga in seama toate nimicurile.
    Pieptu-n fata, capu sus.
    Te pupa, dl profesor - Valentin Soare

    RăspundețiȘtergere
  29. Un OM care are darul de a comunica, asa cum esti tu, inseamna ca SPERA. Imi pare rau de ceea ce ti se intampla si cred ca stiu si eu putin din ceea ce traiesti. In vara trecuta am avut o problema de sanatate si medicii mi-au spus ca am avut mare noroc....Si eu am o fetita, are 13 ani, si dorinta mea era de a o vedea cum creste. M-am rugat la Dumnezeu si pentru mine si pentru familia mea. Iti doresc multa putere pentru a putea trece de aceasta incercare. Si sunt sigura ca vei reusi! Eu nu am stiut de existenta ta pana acum 30 min.si cred ca, asa cum am facut si eu, vor mai fi multi altii care vor dori sa te cunoasca. Deocamdata pe blog. Sanatate si incredere !

    RăspundețiȘtergere
  30. Mult curaj va doresc ...si sa scapati cu bine:(
    Multa putere ...aveti pt ce sa traiti!!

    RăspundețiȘtergere
  31. Mult noroc. De cati bani este nevoie sa se stranga? Am sa promovez si eu povestea aceasta. Sanatate multa si sper sa auzim numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  32. Nick,
    In fiecare dintre noi salasuieste puterea de a lupta cu relele si greutatile vietii.
    Lupta cu indarjire, spune-ti tie, de 1000 de ori pe zi: "Ma voi face sanatos, corpul meu este in fiecare zi mai sanatos"
    Dumnezeu sa va ajute sa treceti greul si sa va bucurari de viata impreuna!
    Abea astept sa ne scri pe blog, ca ai depasit boala si esti fericit.
    Cu drag iti doresc viata lunga si senina!

    RăspundețiȘtergere
  33. Dumnezeu sa te apere, sa te ajute sa invingi aceasta boala. Sanatate multa si invata sa ai incredere in Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  34. Va rog mult sa faceti si un cont de plata prin sms la orange, vodafone. Sigur ar ajuta (e cel mai usor, eu nu am romtelecom iar prin banca e dificil)
    Va doresc tot binele din lume si sa treceti cu bine prin aceasta grea incercare!
    Sa va ajute Dumnezeu!

    Multa sanatate!
    Emilia

    RăspundețiȘtergere
  35. Nicule,îti doresc sa fi-i cît mai curajos, optimist si în plus de asta sa contezi cît mai mai mult pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  36. Tata din ceruri, in Numele Mantuitorului Hristos, te rog sa te atingi de trupul si sufletul lui Niculae, sa ii dai vindecare, pace, incredere si credinta. Te rugam sa Ii arati dragostea Ta, mangaierea Ta, puterea Ta si sa Il ajuti sa Te urmeze pe Tine. Iti multumim, amin.

    RăspundețiȘtergere
  37. Doamne-ajuta sa te insanatosesti cat mai repede Nicu! Cred ca esti un om deosebit si meriti sa traiesti, si sa te bucuri de viata alaturi de familie pana la adanci batraneti. Insanatosire grabnica! Christian!

    RăspundețiȘtergere
  38. pina una alta urmati protocolul medical dar mi-as permite un sfat ,renuntati la orice produs de origine animala.si incercati sa ajungeti la moastele Sfintului Nectarie.Multa putere de lupta si insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
  39. Fi increzator in ziua de maine, in medicina si nu in ultimul rand in DUMNEZEU! Lupta pt fiecare particica din tine pe care boala vrea sa si-o "revendice" si nu uita ca VIATA este cel mai frumos dar primit. Psihicul tau trebuie sa fie "curat ca lacrima", el te poate ajuta ENORM,...poate inclina balanta in favoarea ta. Curaj, ceea ce ti se intampla acum nu este altceva decat o cumpana a vietii tale, peste care vei trece cu bine. SANATATE MULTA!

    KIKI

    RăspundețiȘtergere
  40. Nicu,

    gandurile noastre merg la tine, in fiecare zi, ganduri bune, de insanatosire. Am un amic, care imediat ce a citit blog-ul tau, s-a prezentat sa doneze sange. Din pacate, donarea nu este aceptata decat pana la varsta de 60 de ani, iar amicul meu (Ion) are 62. Acest OM, este, impreuna cu sotia sa, foarte credincios, au ajuns la aceasta intelepciune, cu varsta si cu exeprienta vietii. Ei au facut rugaciuni speciale de sanatate pt tine.
    Energii pozitive iti sunt trimise zilnic.
    Sunt sigura ca vei depasi aceasta situatie grava de sanatate si ca Dumnezeu te va salva, pt ca tu, la randul tau, sa ii ajuti dupa aceea, pe altii aflati in durere si dificultate.
    Ai mare incredere in forta trupului tau de a se vindeca.

    Te asteptam sa ne scri ca te simti mult mai bine. Dana

    RăspundețiȘtergere
  41. Mult curaj in continuare!
    Dumnezeu sa te ajute!

    RăspundețiȘtergere
  42. Salut Nicu,

    Pe 29 noiembrie 2003 am facut niste analize. Pe 05 decembrie eram internat la Fundeni cu Leucemie mieloida cronica. Stiu prin ce treci.
    Aveam 23 de ani.
    Poti invinge daca vrei!

    Radu

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna seara Nicu,
    Sunt Flavia. Medic. Va spun doar atat.In secolul 21 nu se mai moare de leucemie. Medicina a progresat fantastic. Urmati pas cu pas ce va spun medicii. Si va fi bine. Intre timp noi suntem cu dumneavoastra. Cati priteni aveti? Aproape 2000? Mai trebuie. Sa ne suflecam manecele si sa trecem la treaba. Fetita mea, Flavia, matematiciana si blogerita cred ca poate sa ne ajute. Succes. Sa ne dati vesti despre dumneavoastra. Si conturi pe mobile.

    RăspundețiȘtergere
  44. salut nicu.sunt un pusti am 17 ani.am intalnit acest blog din greseala.am citit cateva randuri si nu am rezistat sa nu stau sa citesc toata povestea toate mesajele.pur si simplu esti un om mare un om inteligent.dumnezeu va fi alaturi de tine.iti scriuuu nestiind ce scriu pentru ca nu am cuvinte.mult succes in continuare.doar un om fara scrupule nu poate suspina si nu se poate inmoia la felu cum ai scris.mult respect!

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna ziua, vreau sa va rog sa-mi confirmati daca se poate dona sange la spitalul amintit in Povestea care are menirea sa schimbe viata? Am si eu a II+ si ar insemna un lucru mare pentru mine sa va pot ajuta. In speranta ca voi primi raspuns pe mail, va multumesc anticipat si imi cer scuze...
    Nu uitati nici pe o clipa ca Dumnezeu este Atotputernic si face minuni, trebuie doar sa-L rugati din tot sufletul!!!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  46. m-a luat fiorii citind povestea ta , santem alaturi de tine si familia ta ,impreuna luptam pe viata

    RăspundețiȘtergere
  47. Donatia mea nu a fost mare dar sper sa-ti ajute. E bine sa ai pentru cine lupta si cred ca vei invinge. E doar o problema de timp. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  48. Nic... am fost de curand la Spitalul Fundeni la copilasii bolnavi de leucemie, alaturi de o asociatie pentru a le da un zambet. Optimismul pe care il au ei m-a uimit si nu cred ca se datoreaza faptului ca nu realizeaza prin ce trec... cred ca avem de invatat de la acei copii si sunt convinsa din suflet ca atitudinea, credinta in Dumnezeu si optimismul te pot salva.
    Nu te cunosc, dar in spatele cuvintelor scrise de tine simt ca se afla un om sensibil, dar care are puterea sa se salveze prin gandurile sale, mai ales cu puterea omului care iubeste viata si familia!
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  49. Nu vreau sa va micsorez entuziasmul dar transplantul de maduva este o optiune la care trebuie sa va ganditi bine. Este cel mai costisitor tratament. Sansele de reusita sunt mici. Dupa transplant, pentru care probabil va trebui sa asteptati gasirea unui donator compatibil, sunt posibile infectii grave ce pot aparea datorita micsorarii raspunsului sistemului imunitar urmare a operatiei pe maduva.

    RăspundețiȘtergere
  50. Salut Nic.. am citit despre tine si esti un tip formidabil, pastreaza-ti optimismul ca e foarte important si sunt sigur ca te vei face bine in curand.. Eu sunt un prieten de-al lui Stefan din Montreal si suntem alaturi de tine cu gandul si cu sufletul. Keep the faith brother!

    RăspundețiȘtergere
  51. SA NU ITI PIERZI SPERANTA VEI LUPTA SI VEI INVINGE PT CA AI ALATURI OAMENI CARE TE IUBESC SI ASTA E TOT CE CONTEAZA.

    RăspundețiȘtergere
  52. Sunteti un om puternic ! Dumnezeu o sa va ajute! Multa sanatate! Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  53. Cezar Theodorescu5 iulie 2010 la 17:11

    In noaptea de 3 spre 4 iulie 2010,
    PRIETENUL meu,
    prietenul vostru,
    s-a ridicat la Ceruri.

    Azi, Niculae Ionescu, este la Cer.
    Dumnezeu i-a făcut loc printre îngeri iar noi, cei care l-am cunoscut, ne vom ruga pentru ca toate ce-au fost pe pământ, să fie în iertare.

    Dumnezeu să-l odihnească!

    RăspundețiȘtergere