O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

joi, 18 februarie 2010

Actele medicale ale lui Niculae Ionescu


2 comentarii:

  1. Am citit intreaga poveste...si din nou m-a cuprins durerea naprasnica de cap cu care ma lupt de vreo jumatate de an...si tocmai cand ma laudam ca am scapat, asa ca pe 9 martie merg la RMN...am realizat cat multa nevoie avem unii de altii, am realizat ca as putea fi eu in locul d-voastra, asa ca am plans cateva momente, mi-a parut rau insa apoi mi-am spus orice dar nu deznadejde si angoasa... acum singurul lucru care conteaza sunteti d-voastra si gandirea pozitiva, rugaciunea si credinta ca veto trece cu bine peste hopul asta! Va doresc tot binele din lume, sanatate si sa auzim de bine!!! Sange diin pacate nu pot dona ca am avut hepatita insa sper sa va pot ajuta cu o mica donatie...dcc

    RăspundețiȘtergere
  2. Nic, intamplator o cunosc pe mama ta si astfel am ajuns sa te cunosc si pe tine, din auzite, iar acum am ocazia sa descopar cu ajutorul acestui Blog, situatia prin care treci...aceasta cumplita boala cu care te lupti si pe care o consider ca fiind un microb care il ia cine nu trebuie:(
    Imi spun mereu ca nu avem puterea de a controla destinul nostru sau al celor din jur, iar daca toate se intampla cu un anumit scop, asta inseamna ca suntem supusi mai mult sau mai putin corect, unor incercari ale vietii, prin care trebuie sa trecem si sper cu bine.
    Cu toata convingerea iti spun ca suntem alaturi de tine si vom incerca sa te ajutam sa treci peste acest obstacol.Am vorbit cu Sefu' si l-am rugat sa te ajute sa scapi din ghearele acestei cumplite boli si sa te intorci acasa la cei dragi.Pana data viitoare...iti doresc SANATATE MAXIMA!!! LF

    RăspundețiȘtergere