O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

marți, 16 februarie 2010

Formularul E112


Obtinerea fondurilor pentru  tratament in strainatate, in baza formularului E112, pentru servicii medicale decontate de Casa  Nationala a Asigurarilor de Sanatate (conform Contract cadru nr 324/2008)


Pentru situatia trimiterii la tratament in strainatate, in baza formularului E112 ,trebuie indeplinite doua conditii cumulative:
  • I) tratamentul respectiv sa se regaseasca printre serviciile medicale prevazute in pachetul de servicii de baza de care beneficiaza asiguratii din sistemul de asigurari sociale de sanatate din Romania
  • II) acest tratament sa nu poata fi acordat in intervalul de timp necesar in mod normal pentru obtinerea tratamentului respectiv in Romania, luand in considerare starea curenta de sanatate a persoanei solicitante si evolutia probabila a bolii.
Daca cele doua conditii sunt indeplinite, casa de asigurari de sanatate NU POATE REFUZA ELIBERAREA ACESTUI FORMULAR.
Procedura :
  1. Persoana care solicita formularul E112 va depune o cerere scrisa la Casa de Asigurari de Sanatate unde este luata in evidenta ca asigurat. Cererea va fi insotita de urmatoarele documente:
  • a) copie a actului de identitate sau a certificatului de nastere, dupa caz;
  • b) dosarul medical, care va contine recomandarea medicala pentru efectuarea tratamentului  si inscrisuri medicale. Din aceste inscrisuri  trebuie sa rezulte ca serviciul medical solicitat face parte din pachetul de servicii de baza de care  beneficiaza asiguratii  in sistemul public de sanatate precum si faptul  ca  acesta nu poate fi efectuat  intr-un inerval de timp  normal in niciuna din unitatile sanitare din Romania, luand in considerare starea curenta de sanatate a persoanei solicitante  si evolutia probabila a bolii. De asemenea trebuie precizat in mod explicit si argumentat motivul pentru care  acest serviciu nu poate di acordat  intr-un interval de timp normal  intr-o unitate  sanitara din Romania. Dosarul medical trebuie sa fie intocmit de un medic sau o unitate sanitara aflata in relatii contractuale  cu o casa de asigurari de sanatate din Romania.
  • c) o confirmare scrisa din partea unitatii sanitare din statul membru UE/SEE in care se intentioneaza efectuarea serviciului medical cu privire la disponibilitatea acesteia de a acorda  respectivul serviciu medical in perioada indicata de persoana solicitanta.
  1. cererea se inregistreaza la registratura casei de asigurari de sanatate.
  2. dupa inregistrarea cererii, casa va analiza cererea, verificand:
  • a) statutul de asigurat al solicitantului
  • b) dosarul medical , respectiv indeplinirea  celor doua conditii  cumulative (I si II)
  • c) daca toate conditiile sunt indeplinite, se elibereaza formularul  E112
  • Formularul  E112 se elibereaza inainte de plecarea persoanei beneficiare  la tratament. Acesta poate fi emis si dupa plecarea persoanei beneficiare daca din motive de forta majora, nu a putut fi eliberat anticipat si daca nu a fost achitata contravaloarea serviciilor medicale. In acest caz, casa de asigurari  intocmeste un referta prin care se argumenteaza si justifica situatia de forta majora, document care va sta la baza eliberarii formularului E112.
  • Prestatiile in baza formularului E112 se deconteaza numai intre institutii pe baza de facturi.

2 comentarii:

  1. am 50 ani inca lucrez,sufar de scleroza multipla de 10 ani.Ce sanse sa plec intr-o tara straina pentru tratament cu celule stem am?

    RăspundețiȘtergere
  2. salut
    sa incep cu problema mea...
    am 35 de ani,am suferit un accident in italia si am ramas fara auz si pareza faciala...
    dupa cateva luni de spitalizare acolo,am ajuns in scumpa noastra tara si normal ca am mers la controale..
    pe foaie de externare din spitalul italian,scrie clar:se recomanda implantul cochlear si reactivarea nervilor faciali cu tehica microchirurgicala.
    am ajuns la bucuresti la institutul de fonoaudiologie si chirurgie functionala prof,dr.dorin hociota____dupa ce am asteptat mult si bine,am fost primit de un stimat dr...
    cand am inceput sa imi prezint problema si am aratat foaia de externare,sa minunat si imediat a mai chemat cativa colegi,chiar am asteptat sa iasa un alt medic din sala de operatie...
    se uitau la mine ca la ceva care nu au mai vazut...
    la intrebarea finala,daca ma pot face bine,am primit un raspuns care mi-a dat fiori:noi nu am auzit de asa ceva,e posibil sa se poata,dar la noi nu am auzit de asa ceva.
    deci cum sa ma fac bine la noi in tara cand cei care tre sa faca asta nici nu au auzit de asa ceva?
    dr meu din italia mi-a zis ca daca ma duc cu formularul,ma face bine,sau eventual sa platesc...
    deci se poate,dar nimeni nu vrea sa imi dea,nu formularul ca nu am ajuns acolo,actele care trebuiesc depuse la dosar..
    nimeni nu vrea sa scrie ca am nevoie de asta si ei nu sunt in stare....
    pacat de tara asta frumoasa..

    RăspundețiȘtergere