O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

miercuri, 31 martie 2010

12, 13, 2, 3, 18, 19, 23, 30

Nu este o combinatie castigatoare la loto, dar se pare ca a fost castigatoare pentru mine.
Am stat si m-am gandit, dar trebuie sa fac un ocol pe la originele mele si prin folclorul familiei.
"Cica se facea ca in ziua de 15 septembrie, nu mai conteaza anul, oricum primul lucru pe care l-am facut, inainte sa incep sa tip ca un copil normal, am trantit o placinta de toata frumusetea in palma unei asistente. (ma scuzati dar eram mic si nestiutor)"
Ani de zile am trait cu ideea ca din acest motiv as avea ceva noroc, si bine inteles ca tot romanul cand se vorbeste de noroc, am si jucat la loto :), pana m-am convins ca nu e ceea ce pare.
In acest moment, cred ca nu la loto mi-a fost dat sa am noroc.
Sunt cel mai norocos om ca am langa mine femeia pe care mi-am dorit-o dintotdeauna, ce mi-a daruit o fata ce face cat 10 baieti, familia (asta include mama, tata, socru, soacra, frate, cumnate, unchi, matusi, veri si verisoare, frati de sange), iar in jurul meu prietenii vechi de familie, colegii de serviciu si prietenii din ultimele 46 de zile.
Da, au trecut 46 de zile de cand am aflat... si pe jumatate vindecat :).
46 de zile de mutat branule prin venele mele de pe brate, apropo de ieri dupa amiaza sunt posesorul unui cateteter central, dar stiti care au fost primele cuvinte care mi-au venit in minte dupa ce a mai trecut din efectul anesteziei: "Un fleac, m-au ciuruit. Nu credeam ca doare asa" :)
46 de zile de cand am fost internat, ca de azi sunt externat :).
O sa urmez tratamentul in continuare ambulatoriu, tot in spital dar ma duc imi fac analizele si ceva pastile/perfuzii si gata plec. O sa mai fiu internat probabil in momentul in care o sa mi se colecteze celule stem si mai apoi in momentul in care o sa imi recuperez celule, sau batem in lemn, daca apar complicatii.

PS.: daca incearca cineva combinatia si castiga, juma-juma ca sunt numerele mele :), si va dau voie sa il folositi si pe 46
A... nu am explicat ce inseamna toate aceste numere, desi cateva le intelegeti: 12 internare, 13 vestea, 2 mutat Matei Bals, 3 trecut cu bine peste noapte, 18 plecare Italia, 19 internare Brescia, 23 veste remisie si continuare tratament consolidare, 30 externare.

pana data viitoare, sarutari de maini doamnelor si don'soarelor, plecaciuni domnilor
acelasi perfuzel

17 comentarii:

  1. Ce pot sa spun?! ma bucur ca totul merge bine...coincidenta face sa fiu si eu nascut in aceiasi luna dar pe 17...probabil ca ne-am nascut norocosi...si nevasta mea la fel imi spune:ai avut NOROC cu carul...iar eu am 2 fete pe care nu le dau pe 20 de baietii...Bunul Dumnezeu ne poarta de grija si nu uitati gandirea pozitiva si totul va fi OK cu siguranta...va saluta cu respect un "coleg" de suferinta...referitor la boala:UN FLEAC AM CIURUIT-O!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si, ca sa incheiem sirul, va urma 31 vindecare completa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. tare mult te mai iubeste Dumnezeu, Niculae :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat. Acum vei simti sarbatorile intr-adevar luminoase! Ma bucur din tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  5. este saptamana cea mare :). Sefu' face minuni, asa ca sa nu uiti de El, si din cand in cand mai schimba cu El cateva vorbe. eu o sa ma duc sa schimb cu El o lumanare si un acatist, ca sa te faci bine cat mai repede :). vorba aia, incepe sezonul gratarelelor, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stii ca sunt cu ochii pe tine. Nu te scap. Intre timp pumnii ii tin stransi pentru tine. Numar pe degete zilele pana cand vei zice ca ai invis! Numar pana cand vei zice ca "Merge iar Braila! :)
    Hai Niculae!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincer ai o putere destul de mare pentru situatia data si sper ca sa o pastrezi mereu si fi cu credinta ca Domnul iti va da putere de asemenea si va fi bine. Pot vorbi din experienta ca am stat cu mama in Italia tot pentru tratament si am increderea ca te ajuta inzecit fata de ce e acasa.
    Iti doresc sa-ti revi din ceea ce soarta a dat si sa nu iti pierzi speranta si vointa ca sunt cele mai importante in aceste momente.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur sa citesc vesti bune pe blogul tau. Doamne, ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Saptamana aceasta, se aude des la slujbe cantarea:

    Camara Ta, Mantuitorul meu,

    O vad impodobita

    Si imbracaminte nu am

    Ca sa intru intr-insa.

    Lumineaza-mi haina sufletului meu,

    Datatorule de Lumina

    Si ma mantuieste!

    Nu numai ca este foarte frumoasa, dar pe masura ce o auzi sau canti, simti ca treci mai usor de la primele versuri catre ultimele.

    Lumina in suflet, va doresc tie si familiei tale frumoase.

    Ai aici cateva variante de interpretare:http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/03/camara-ta.html

    PS. CHIAR ACUM SE CANTA LA PATRIARHIE. TOCMAI S-A SFINTIT MARELE MIR.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo Nic. Ma bucur tare mult sa aflu ca vei pertece Sfintele Paste „in libertate”. Eu nu am avut norocul asta anul trecut, dar tot mi-a strecurat Miruna doua oua inrosite in camera sterila.
    Spune-mi te rog .... mai miroase a sarmale, carnati de Plescoi si branza de burduf in frigiderul din cadru?
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu va cunosc, dar va citesc blogul si incerc sa va sustin macar cu ganduri frumoase si energie pozitiva. Ma bucur ca va merge mai bine. Pastrati acelasi optimism si trebuie sa fie bine.
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  12. Nicule, după cum poate ai văzut, mi-am ţinut promisiunea faţă de tine. Iar dacă îmi promiţi că te întorci sănătos beton, atunci şi eu îţi promit că îţi voi arăta toate pozele. Şi nu-s puţine... mă doare degetul de cât am apăsat pe declanşator...
    Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sărbători fericite, pace în suflet şi multă sănătate, credinţă în suferinţa Domnului şi în tine îţi doresc din tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  14. Hristos a Inviat!

    Mihai Z.

    RăspundețiȘtergere
  15. HRISTOS A INVIAT!
    Fie ca sfanta lumina a Invierii sa-ti patrunda in suflet si totul sa fie bine la Brescia!!!
    Va saluta cu respect,Sergiu.

    RăspundețiȘtergere