O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

sâmbătă, 13 martie 2010

Alt 13 mai norocos

Se intampla atat de multe lucruri in jurul meu pentru mine, si de cate ori incerc sa multumesc si sa pun pe "hartie", apare nodul in gat, lacrimile stau sa siroiasca, nu stiu daca exista cuvinte atat de "incapatoare" sa pot transmite tot ceea ce simt fata de oamenii ce imi sunt alaturi, si ma sprijina.
Vreau sa multumesc in primul rand tuturor colegilor din Reader's Digest Association pentru gandurile bune si sprijinul pe care mi-l acorda, sunt cel mai recunoscator om ca de un an si mai bine fac parte din aceasta mare familie, din Statele Unite pana in Australia.
In al doilea rand vreau sa multumesc celor care au organizat aseara evenimentul de la Jet Set Caffe, d-nei Carmen Voinea - EventBazar, Maria Clara Brumariu - Adevarul, Anca Radulescu, si tuturor invitatiilor prezenti, RealitateaTV, Catalin Josan, Anya, Dilema Veche si multi altii.
Sper ca urmatorul eveniment sa fie unul la care pot participa si eu, vindecat, si plin de putere ca alaturi de toti prietenii sa putem urni sistemul sanitar sa se indrepte catre normalitate.

pana data viitoare, sarutari de maini doamnelor si don'soarelor, plecaciuni domnilor
acelasi perfuzel

PS: uikend placut si mult soare!

PS cu multumiri :) Am uitat de "copilul" Tavi Babiciu - ProTV, familiei mele din redactia RD - Anca, Stefana, Catalin, si nu in ultimul rand fratelui de suflet Misu si a lui masina care din cauze de canal neavertizat rasarit in mijlocul soselei, a dat cu airbagurile in pasageri.

10 comentarii:

  1. Să dea Dumnezeu! Până atunci, ca premiu de încurajare, pot să-ţi spun fără mişto că am locuit la numărul 13, apartamentul 13! Iar 13 e unul din cele mai frecvente numere extrase la Loto.
    Un uicend plăcut şi ţie alături de familie şi să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi, trecand pe langa Moghioros cu copiii in masina, fata mea, Diana (17 ani), care urmareste alaturi de mine evolutia ta, striga bucuroasa: "Mama, uite-l pe Nic!" Era un anunt unamitar despre tine afisat pe un banner electronic. Am zambit, gandindu-ma cat de cunoscut ai devenit intr-o luna.

    Sa dea Dumnezeu ca toate gandurile bune, toate rugaciunile, toate faptele pe care prietenii tai (vechi si noi) le fac pentru tine sa te ajute sa revii cat mai repede sanatos printre ei!

    Un 13 martie cat mai frumos si mai linistit! Ca de insorit, vezi bine ca este!

    http://iulianacristescu.astasunt.eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Bogdan - Aussie-Land14 martie 2010 la 06:43

    Oi ! Hai ca se indura banca de mine sa imi vare salariul in cont asa ca numai ganduri bune de aici din Aussie-land si un miligram de ajutor. Ai grija de tine si mareste colectia aia de hemoglobina ca sa mergem la un ski undeva la est de Montreal , OK ? (Am zis ei eu est dar habar nu am unde este partia aia - o sa il intreb pe fratello).
    Io zic: Sus hemoglobina ! Jos leucocita ! Gata facem campanie electorala ! Ca altfel nu se poate neicusorule.. Si da-i si lupta si lupta si da-i. Si apoi, pupat piata independentei.

    Sanatate si sa auzim numai de bine !

    RăspundețiȘtergere
  4. Bogdan - Aussie-Land14 martie 2010 la 12:34

    Apropos de acoperirea globala a familiei.. ai putea sune din America de Nord pana in Noua Zeelanda.. ca sunt amici aici si din NZ numa ca acu s-au mutat in oz cu noi ;) Deh, clima mai calda, economia mai buna si pestele mai mare :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Perfuzel, sunt convinsa ca ai si o carte pe langa tine.

    Fii dragut si treci pe la pagina 92, intai prin carte si apoi pe la mine. Si spune-le si prietenilor tai sa vina in vizita; cheia e sub pres:
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/03/pagina-92.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Nic, iti multumesc pentru contributia ta la pagina 92. Te astept si cu alte citate, pe masura ce ajungi la alte carti.E ok si pdf-ul.

    O zi super faina si cresteri exponentiale la donatii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare!
    Nicule, azi e miercuri şi nu am apucat să-ţi scriu. Sper că eşti atât de sănătos şi vesel încât problema asta să nu te preocupe. Presupun că şi condiţiile în noul lăcaş sunt mai bune şi nu se compară cu cele de la Colţea. Aşa cum se vede din poză, am impresia că eşti undeva, la înălţime. La înălţime să fii şi cu sănătatea îţi doresc.
    Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nicu, am vazut-o pe sotia ta ieri pe Acasa.
    M-a impresionant, e o femeie deosebita.
    Macar pentru ea si ai un motiv suficient sa lupti sa traiesti! Good luck, man!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bogdan -Australia (Aussie- Land)17 martie 2010 la 19:18

    Salutare ! Am primit vesti bune despre tine via fratello.. Foarte bine ! ma bucur ca putem ajuta si tot ce pot zice.. baga mare ... inca un efort acolo si mergem spre victoria finala !

    Asa ca .. andiamo , bene ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand intru pe blogul tau, sunt doua cresteri pe care le urmaresc: intai cea de sus de la donatii si apoi prietenii care iti urmaresc cazul.

    Te astept sa revii cu noi postari in care vreau sa citesc ca esti bine.

    Doamne, ajuta!

    Si sa nu uit: ai doua daruri la mine

    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/03/pentru-cei-care-scriu-la-pagina-92.html

    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/03/un-moment-de-relaxare.html

    RăspundețiȘtergere