O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

vineri, 12 martie 2010

12 martie - 4 saptamani

Exact la ora la care scriu, vineri 12 februarie, aveam programare la dentist.
Cateva ore mai tarziu o  asistenta de la recoltare analize MedLife masura timpul de coagulare al sangelui. Alte cateva ore, internat de urgenta la Coltea, alte analize, punctie si o noapte lunga.
Daca stau sa ma gandesc internat am mai fost pe la 6 ani cred, dar nu imi aduc aminte de ce. Internarea din armata (1991) nu se pune era scutire :) desi am avut bineinteles de furca tot cu o infectie la mana si picior.
Privind in urma la cele 4 saptamani pot spune ca mai am de trait atatea vieti cati donatori de sange au fost si de intalnit atatia prieteni care ne-au ajutat si ne ajuta in continuare.
Si ca orice "sarbatoare" trebuie si o dorinta nu-i asa: ne-am dori, eu, Mada si prietenii ca sa putem intr-un fel sa schimbam roata asta neunsa a sistemului sanitar macar pentru tratamentul bolilor cu risc mare, sa nu mai existe atata birocratie si da sa recunoasca forurile in masura "nu suntem in stare sa va rezolvam cazul, uitati aveti aici documentatia, acestea sunt clinicile, astia sunt banii pentru tratament". Amin
In rest sunt in forma, eh cu cate o temperatura mai zvapaiata, dar per ansamblu celule sunt si se inmultesc, hemoglobina creste, iar de infectii cred ca un an de acum incolo nu se mai atinge vreuna de mine.

pana data viitoare, sarutari de maini doamnelor si don'soarelor, plecaciuni domnilor,
acelasi perfuzel

7 comentarii:

  1. Nu va cunosc, dar incerc sa va ajut cumva. Va transmit ganduri bune si putere. Trebuie sa fie bine pana la urma! Zambiti desi poate sa fie greu. Multi multi oameni sunt alaturi de dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicule, mă bucură veştile tale. Îmi permit să-ţi sugerez să nu te mai gândeşti în urmă, ci la viitor. Ai şi vei avea o mulţime de lucruri de făcut pentru tine şi familie, de asta sunt sigur. Mi se pare un tratament foarte eficace alături de cel medicamentos.
    Să auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc sa se implineasca cat mai putine sarbatori de stat in spital, si sa vina cat mai curand o sarbatoare a vindecarii. iti urmaresc blogul in fiecare zi, ca sa vad cum merge "treaba", care este evolutia. iti doresc multa, multa, multa (cu o crestere exponentiala) sanatate si putere. si acelasi lucru doresc si familiei tale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu iti urmaresc blogul si stiam ca zilele acestea se implineste o luna de cand viata ta a cotit-o putin. Dar tot raul spre bine... ti-ai facut atatia prieteni intr-o luna cat n-ai fi reusit intr-o viata intreaga! Chiar si cei de la Centrul de hematologie stiau de tine!

    Multa sanatate si putere de a zambi si de a face glume pe seama bolii, pe care sigur o vei invinge!

    http://iulianacristescu.astasunt.eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut'tare tata lu' mustele.Iti scriu la aceasta ora doua flori(pansela+garoafa) putin citite dupa 3 volume de Eminescu.Ne gandim la tine in fiecare zi si am dori daca esti de acord, bineinteles "necitite" sa te cinstim cu doua grupe de sange diferite.Am vorbit weekend-ul trecut cu baietii de pe kiseleff sa faca si ei ceva pentru campania ta si au fost de acord.Otto(Hiparion0 se gandeste si el la o cale de a te ajuta.Te imbratisam cu drag, virtual, Nic ......vine vara si trebuie reluam povestea de asta vara.Floriceeeeele pe campiii, hai sa le-adunam copiiiiii....

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia astept sa ne intalnim peste ceva timp amandoi sa gasim uleiul potrivit pentru rotitele de care spuneai.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu sa te binecuvanteze.

    RăspundețiȘtergere