O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

miercuri, 10 martie 2010

Am vrea ceva soare, dar avem vesti bune

Si astazi se arata o zi OK.
Dupa vizita doctorului de dimineata sunt cel mai optimist om din lume si parca as alerga un pic pe aleile din Parcul Circului.
Este adevarat hemoglobina creste, celulele se inmultesc, mai asteptam ceva analize specifice sa vedem concentratia de celulule nu bune :).
Stau si ma gandesc cat de socialbil devin oamenii cand ii desparte un culoar de 1/2 m intre paturi. Nu vreau sa vorbesc despre bolile care ne-au unit destinele ci numai despre legatura care se creeaza. Ne impartasim ganduri, ne dam sperante.
In stanga mea la locul de geam, este Bunelul, un domn de 68 ani din zona Focsanului. Este internat de aproape o luna si inca are puterea sa ne spuna o gluma sau o povata. Povestim de cate in stele si luna.
In dreapta se afla un domn doctor reumatolog din ploiesti, aproape 60 ani cred, cu care povestim despre locurile si mai ales specialitatile culinare pe care le-a experimentat cu ocazia conferintelor medicale la care a luat parte. Si cum a fost prin Suedia puteti fi siguri ca avem ce povesti :).
In rest


pana data viitoare,
acelasi perfuzel

5 comentarii:

  1. Nic, deci ma pregatesc sa-ti cumpar pantofi sport si echipament de alergare. Si daca preferi Parcul Circului, eu nu am nimic impotriva:) (Ada)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, daaaa, Parcul Circului rules!!! (Nic, iti arat eu ceva scurtaturi ca sa-i dam impresia Adei ca alergam cate ture poate ea)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua
    Sunt un bolnav de leucemie granulocitara cronica in varsta de 46 ani si as vrea sa va scriu cateva cuvinte despre mine.Am fost diagnosticat in 2006 si de atunci ma lupt cu boala.V-am mai scris un comentariu dar nu am putut sa vi-l trimit[minime cunostinte PC]Daca reusesc sa va trimit comentariul va voi mai scrie!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vad ca a mers...daca nu va deranjez am sa va spun povestea mea...astept un raspuns de la d.voastra pe adresa suhy4husi@yahoo.com...am multe sa va spun!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bogdan - Aussie-land11 martie 2010 la 19:37

    Salutari din departari !
    Vad ca incep sa curga vestile bune.. dupa cum asteptam de altfel.. Egzcelent spui eu ! Cum s-ar zice.. tine-o tot asa ca ajutorul este pe drum si totul merge in directia potrivita ! Salutari alor tai din tara rosie de oxid de fier ! :D Tinem aproape si sa stii ca iti urmaresc blog-ul cu atentie chiar daca din motive obiective nu reusesc mereu sa pun ceva randuri in scris.. Ti-as trimite niste minereu de fier ca poate are proprietati medicale dar mi-e ca suna aparatul la vama si cred aia ca fac trafic de praf de chilli ! :D

    RăspundețiȘtergere