O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

vineri, 5 martie 2010

Revenire, lipa lipa ca ratoiul

Ziua buna doamnelor si donsoarelor, salutam domnilor,
Dupa o absenta de cateva zile, timp in care am avut ceva de lupta cu un mic "cado" care imi ametea sistemul imunitar si declansa febra.
Ei se pare ca totusi aici la institutul matei bals au descoperit veriga slaba a lui "cado" si ne luptam pe toate fronturile cu el.
O sa va tin la curent cu evolutia, dar pana atunci sa vedem ce mai scriu prietenii despre perioada in care am lipsit:
pleshoo.blogspot.com

Apropos, pentru vizite, am descoperit ca vad pe fereastra gardul Parcului Circului (cata stie mai multe despre topologia locului - @foto: Libertatea. Multumim!), deci un cearceaf si ceva markere si comunicam :)

pana data viitoare,
acelasi perfuzel (pseudomonas aeruginosa perfuzel)

18 comentarii:

  1. http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/03/7-martie-concert-caritabil-pentru.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Bogdan - Aussie-land5 martie 2010 la 13:16

    Baga tare Nicu.. cum ziceam mon'cher.. si da-i si lupta, si lupta si da-i..ca la 48 necusorule.. da-le la cap si baga mare ca acus trece..
    dureaza dar.. la urma urmei unde ar fi fun-ul ? ;) Cred ca dupa toata aventura asta ti-ar prinde prine un aer curat de Montreal asa vreo 2 luni ca deh.. cazarea este asigurata.. si daca ala nu este suficient.. poti baga si ceva aer cald de paralela 31 SUD ca merge ..
    In rest, sa auzim numai de bine !
    B

    RăspundețiȘtergere
  3. se zice ca tot raul spre bine: raul a fost descoperit, acum trebuie sa urmeze binele. si da-i si lupta, si da-i si lupta, ca incepe sezonul moto ;).

    uite ceva de citit in timpul liber :) :
    http://motoaiureli.blogspot.com/
    http://coltisorulcudiverse.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. hang on there, man!
    atitudinea e buna,si foarte importanta,stiu din experienta.vad ca te iubeste multa lume, si e esential. da leucemia aia cu capu de pereti, fi-i-ar ma-sa! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Numerele de la Romtelecom nu functioneaza. O sa mai incerc, dar poate mai verifica si altcineva.
    Dle Ionescu, consider ca v-ar face mai binisor un pic, in loc de observatiile meticuloase despre gradele Celsius pe care le posedati la propria axila, scorul dintre leucocite si bacterii si alte detalii care va (si ne) focalizeaza atentia pe boala, se ne povestiti ceva concret despre dorintele si planurile de viitor de dupa insanatosire, visurile legate de familie si fetitza, cariera si chiar... in ce fel credeti ca v-a schimbat in bine aceasta experienta! Sa nu ma banuiti de ironie si sa nu va suparati! Sper sa intelegeti ce si cum... Ma rog, s-o spun tot in spirit de gluma: voi dona si vreau sa stiu in ce si in cine imi investestesc banii!!! Vreau sa stiu ce viata va duce omul care are nevoie de acest ajutor. Si vreau sa stiu cine este el. Povestea dvs incepe cu o problema. Dar inainte si dupa asta... dincolo se asta... Nicolae Ionescu este altcineva, nu un organism incoltit de boala! Povestiti-ne despre el tinand cont de acea dimensiune a lui perfect sanatoasa, va rog!
    Multumesc pentru faptul ca, cititndu-va, mi-am amintit ca viata trebuie cinstita cu incredere si optimism!
    Primiti un gand bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Anonim - Multumesc mult pentru sfat, nu am de sa ma supar banuiesc ca sunt un fel de "investitie" pentru toti aceia care au / si vor dona pentru mine.
    Aveam in plan sa incep sa povestesc cine sunt, ce am facut, si ce voi face dupa ce se termina cu tratamentul. Acum ca mi-am revenit cred ca voi incepe incet, incet.

    Multumesc mult pentru gandul bun si sfatul excelent

    RăspundețiȘtergere
  7. :) :) :)
    Multumesc mult pentru raspuns!
    Imi doresc sa fiti pt mine o "investitie" de suflet! Si va rog sa ma credeti ca nu mi-am permis sa va "sfatuiesc".
    Citii ca nu aveti puterea sa va incredeti in "alternative" (a se citi sticlute cu solutii minune), dar veste buna pe care o stiu eu e ca minunile nu stau in sticlute, ci in puterea mintii si a inimii! As vrea sa sper ca va puteti increde in aceasta alternativa. Veti spune ca deja asta faceti, ca sunteti un luptator! Se vede ca sunteti, dar uneori, arta razboiului spune ca asa cum eu imi evaluez clipa de clipa dusmanul si ii observ miscarile, tot asta face si el. Si? Ce as vreau eu sa vada "bacteriile" la mine? Smecherele naibii, cred ca simt imediat cand "victima" le da atentie, ba chiar asta pare sa constituie un mediu excelent pentru a se inmulti! Isi spun: "Uite, acum ne numara! Acum ne descrie pe blog! Acum e indignat ca nu cedam! Ha-ha, ce tari suntem, ce importante!" Se umfla-n pene si actioneaza cu incredere...
    Eu as inchide ochii, as respira adanc si, cu cata credinta mi-a mai ramas - in mine, in DD (Doamne-Doamne), in Artemis sau in Horus, nu mai conteaza - mi-as vizualiza "celulele", le-as alinia in flancuri ca pe armata lui Alexander the Great, le-as imbraca in armuri de lumina invincibile si le-as ordona: "La lupta, flacaii mei! Sa le aratam noi ca nu s-a inventat nimic mai puternic decat omul!" Si as continua sa vad filmul asta in care apararea mea face dusmanul sa cada secerat, individ cu individ, in fiecare zi, o singura sedinta. In rest, m-as gandi numai la lucruri frumoase, as multumi deja pt vindecare si as invita pe toata lumea in scurt timp la un party de insanatosire. E o chestiune de alegere. Nu conteaza ce spun analizele (pe care jur ca ori nu le-as mai face, ori as decide ca nu mai vreau sa stiu rezultatul), conteaza ce cred eu despre mine: sunt sanatos sau sunt bolnav! EU ALEG! ALEG SA FIU SANATOS! Asta trebuie spus si cantat toata ziua. Si crezut! Pana la urma nu e o minciuna, nu? AM ALES sa fiu sanatos, e un adevar!
    Vreti sa faceti asta pt mine, va rog? Radeti, ironizati, nu conteaza, dar promiteti-mi ca incepeti sa lalaiti toata ziua mantra asta: "Aleg sa fiu sanatos!" Nu aveti nimic de pierdut. "Aleg sa fiu sanatos si sa..." veti continua dvs. Si de cate ori va surprindeti tragand cu ochiul in tabara "dusmanului", fugiti rapid din flmul ala, intoarceti-va la scenariul despre viata, familie, copil, viitor. De ce? Pentru ca BOALA ARE EXACT ATATA PUTERE CATA II CONFERIM NOI! Deci, febra si analizele proaste nu arata ca sunteti bolnavior, ci doar ca va intereseaza boala dvs. E, o fi aberant, dar luati-o si asa... Eventualul contra-argument ca "da, dar eu cand m-am imbolnavit nu stiam nimic despre boala mea" ar necesita alta discutie.
    Si iar va foarte multumesc!
    P.S. La spital sunteti ca la spa, bine? Sunteti in concediu, relaxat, va doare-n 14 si ii rugati pe doctori sa faca ce stiu ei mai bine dar sa nu va mai povesteasca si dvs! Nu-va-in-te-re-sea-za-boa-la! Punct!
    De maine, alta viata, alte postari! VA ROG!

    RăspundețiȘtergere
  8. P.S. 2... M-am uitat la poze... frumoasa sotia... Ati mai facut in ultima vreme baloane de sapun? V-ati mai prins libelule de plastic in par si barba? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nic, aici nenea Puiu! Operatiunea Toulouse Lautrec se desfasoara conform planului. O sa pictam un concert. Dusmanul L trebuie rapus cu orice pret. Luptam pe toate fronturile. Te imbratisez cu dor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut!
    Nicule, sper ca rândurile mele să te găsescă la fel de tare şi de optimist. Dacă te ajută cu ceva, te rog să mă crezi că m-am întrebat dacă, în situaţia ta, aş avea aceeaşi tărie. Azi am ieşit cu ceva treabă prin oraşul ăsta murdar. În privinţa asta, poţi sta liniştit în rezerva ta: vânzătorii sunt la fel de obraznici, şoferii la fel de nesimţiţi, noroiul la fel de mare, lucrurile la fel de scumpe. Singurul lucru care m-a bucurat a fost revederea cu cei 8 pomişori plantaţi de mine anul trecut şi pe care îi văd că au ieşit cu bine din iarnă. Mai vorbim mâine.
    Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Perfuzel, iti multumesc pentru vizita pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  12. am incercat sa donez prin Romtelecom..."Ne pare rau, numarul apelat nu este alocat"...frumoasa vocea dar eu speram sa imi incarce factura nu sa ma anunte ca nu e alocat numarul

    RăspundețiȘtergere
  13. de cate ori trag cu ochiu' la ultimele tale peripetii ma bantuie un citat ... "rad ca sa nu plang si lumea zice ca fac umor" ...
    nu mai stiu cine l-a zis intaiasi data, si desi nu cred ca ti-ai propus sa faci umor, ma bucur ca ai puterea sa fortezi un zambet.
    iti tin pumnii.
    si nu ma pot abtine sa-ti transmit asa, ca din ardeal:
    PerfuzelNic, nu te daaaa, nu te lasaaaaa, ma!

    RăspundețiȘtergere
  14. Important de precizat: numerele de teledon de la Romtelecom sunt apelabile NUMAI din reteaua Romtelecom. Nu stiu daca ati apelat din alta retea sau a fost, intr-adevar, o problema in reteaua lor, dar am verificat inca o data cele doua linii si sunt perfect functionale. Multumim oricum pentru intentie!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt alaturi de tine chiar daca nu te cunosc. Ai fi putut fi un prieten apropiat mie, un frate, un vecin....Iti doresc multa, multa sanatate pentru tine si pentru familia ta!

    RăspundețiȘtergere
  16. M-ai pacalit ai zis ca ai mai scris pe blog:(

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut!
    E sfârşit de săptămână, probabil eşti cu familia, aşa că nu te mai reţin cu rândurile mele decât ca să-ţi doresc aceeaşi putere şi poftă de viaţă.
    Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bogdan-Aussie-land7 martie 2010 la 16:30

    G'day mate ! Tomnai eram cu el ermano la tembelefon pe unde este el pe acolo si mi-a povestit toate aventurile lui.. Din partea noastra de pe aici de prin departari numai ganduri bune si incurajari. Am inteles ca scade febra mai ceva ca economia europeana asa ca sper ca in curand sa stai comfortabil pe la 36.7 celsius. Baga tare ca vine vremea buna si trebuie s amergi la o distractie..

    RăspundețiȘtergere