O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

miercuri, 10 martie 2010

In caz ca va intrebati cum a fost concertul pentru Nic


Pentru mai multe detalii, un reportaj incendiar aici 

6 comentarii:

  1. neatza, asa, mai pe la pranz...numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost frumos!
    Cu oameni frumosi...

    RăspundețiȘtergere
  3. uff, eu am ratat! am ajuns in bucuresti la 11 noaptea duminica :(
    se poate un bis? :) (Tavi)

    RăspundețiȘtergere
  4. deci scoateti bradul, gloabele, beculetele, puneti ghetutele la geam, caci vine Mos Craciun, da? iepurasul de Pasti s-a imbatat in Vegas cu mirosul de primavara si acum face dansul imperecherii prin Hawai. asa ca...manati mai flacai, haaaaiii!!! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.mediapromusic.ro/stiri/5737936-anya-prezinta-un-eveniment-umanitar

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, Nic! Ieri sotul meu, Mosoianu Silviu Adrian, a donat trombocite pentru tine. Sper sa ajunga la tine cu bine. Multa sanatate si putere!

    http://iulianacristescu.astasunt.eu/povestea-lui-nic-alias-perfuzel/

    RăspundețiȘtergere