O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

luni, 1 martie 2010

A trecut un weekend fierbinte, speram o saptamana linistita :)

S-au decis asa din senin sambata pe la orele pranzului, cand tot omul mananca sau isi face cura de perfuzii (aveam sange in meniu), sa inceapa un meci bacterii contra leucocite.
Si din ora in ora, pasand si schimband strategia, cand leucocitele mai castigau urmatoarea ora linistita pentru corpul meu sau, din contra, bacilii mai incercau sa destabilizeze si mai mult apararea si asa precara.
Pana la urma este remiza, dar sa nu credeti ca s-a terminat cu febra, nu.
In schimb am aflat cu stupoare ca suntem in sec. XXI intr-o unitate sanitara si putem folosi metode empirice gen: picioare incaltate cu soseste inmuiate in otet/apa rece, comprese reci si, de ce nu, deschidem si geamul cat mai larg, doar doar se face o racire mecanica a corpului meu - neuronul deja agonizeaza de la atat stat la 38 de grade :)) - nu sunt impotriva acestor masuri, dar totusi...

Dar tot neuronul meu neastamparat gandeste: de ce nu incercam sa vedem care este cauza infectiei, o febra asa ascunde sigur o infectie. Bine, eu banuiesc ca este de la dantura mea (si doctorul stie de asta) dar poate nu asta este cauza reala! Sau poate nu e singura! Am schimbat pana acum 3 tipuri de antibiotice, ultimul fiind si cel mai puternic. Si, in continuare, tot febra mon'ser.
Cred ca trebuie sa ii tai neuronului din serialele dr. House sau mai bine sa ii iau un ghiozdan si sa il trimit la o specializare ceva poate se face si el util nu numai emite supozitii dupa serialele vizionate :).
Pauza! Mai punem termometrul un pic sa vedem cine conduce.
37,8. Deocamdata leucocitele ajutate de perfuzia cu un paracetamol ceva mai smecher, tras direct in vena, incearca din rasputeri sa recupereze teren (apropos am plecat de la 38,5).
Si, colac peste pupaza, trecandu-mi mana prin a mea freza am constat ca tratamentul cu cito isi face efectul, palma era acoperita de firicele mici mici din parul meu.
Deci se preconizeaza o noua vizita la masina de tuns.

pana data viitoare,
acelasi
perfuzel


PS. era sa uit azi este 1 martie
La multi ani si o primavara cat mai calma

16 comentarii:

  1. Multumesc pentru La multi ani :)
    O primavara calma si tie si mai ales o viata ca o primavara iti doresc. Tine-te tare, ia-te dupa primavara si fa-te bine in primul rand din interior, ca ai vazut ca ghiocelul iese din pamant cate putin, cate putin si sub soare ajunge o floare de toata frumusetea. La fel o sa fii si tu, daca antrenezi bine leucocitele alea. Noi le facem galerie, dar totul depinde de antrenor. Hai leucocitele!!!
    Cayetana

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo, mama, multumim de martisor!
    pupam

    RăspundețiȘtergere
  3. multumim mult pentru martisor Nic!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutare, perfuzel... iti mai trimisesem zilele trecute ceva dar nu stiu cum de nu a ajuns mesajul. Era asta : http://www.youtube.com/watch?v=UEijfKlUT20 . Iti urez si eu sa ai in suflet primavara. Lupta in continuare cu monstruletzii din sangele tau . Iti doresc sa intalnesti un House pe acolo, ca tot vorbeai de el, arogant dar sa te faca bine. Ioana

    RăspundețiȘtergere
  5. doctor house e mai misto ca michael jackson. :) primavara frumoasa si leucocite ascultatoare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bogdan - Australia1 martie 2010 la 15:38

    Salutare Nicu !
    Sincer am fost destul de socat de ce imi zise fratiorul tau dar ce stiu este ca sperante sunt si fii tare ca nu esti singur , ok ?
    Io sunt cam departe ca sa vin sa iti aduc portocale si vodca la perfuzie da' pot sa iti trimit o poza cu un cangur si un crocodil.. adica doua poze ca in aceeasi poza ar fi un nor de praf intre ei..... :D asa ca sa stimuleze spiritul artistic. Tinem aproape ca ca stiu care este treaba si cat de repede evolueaza catre o situatie pozitiva.. alta directie de altfel nici nu exista.. Cat despre febra.. poti sa zici ca esti fierbinte cu adevarat.. ;)
    Apropos de 1 Martie.. aici este ziua muncitorului.. haha.. ce coincidenta nefericita :D :D parca vad ca imi pun in cap o sumedenie de comentarii.. da' noi ne cunoastem asa ca nu omorati messengerul.. vezi ca stau cu ochiul pe tine si cu urechea pe telefon.. Salutari de la 5 ore diferenta si iti mai scriu puternic can nu mai cade capul pe tastatura.. realitatea este ca imaginea monitorului este relativ intzetosata dar am vrut neaparat pentru ca sa te contactuiesc prin si anume internetul mon' cher.. O zi mai buna ca ieri si sa auzim numai de bine !

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarutari de maini doamnelor si don'soarelor, domnilor imi plec palaria

    @Bogdan - salutam, pai din norul de praf cine supravietuieste :)
    Misto zi dai sefului un buchet de flori si hugs :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bogdan - Australia1 martie 2010 la 16:03

    Chestia este ca din norul de praf rezulta o poseta din piele de crocodil si o friptura de cangur.. asta daca ajunge paznicul la timp... norocul este ca oficial de ziua muncitorului este liber ca io ma intorsei acus de la camping..
    Nu zic ca hugs-urile nu sunt ok dar daca seful este un barbos gras.. hmmm :D :D :D plus ca nu da bine la restul clasei ca cica esti prea aproape de forurile superioare.. tare mi-e teama ca daca i-as da un buchet de flori m-as alege cu o invitatie la film :D :D: :D :D:

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim de martisor, se pare ca moralul tau e tare...sa vezi cand iti vor da astia sangele meu, atunci sigur vei castiga tu, iar leucocitele vor fi la putere...:))..ma bucur ca am fost de ajutor si sanatate multa.

    Helena.

    RăspundețiȘtergere
  10. cei mai frumosi ghiocei sunt astia de pe blogul tau...vezi ca le faci concurenta doamnelor de la coltul strazii...multumim si iti trimitem numai ganduri bune..eu si ai mei cititori

    RăspundețiȘtergere
  11. dragule, o sa fie o primavara frumoasa, sunt sigura. La cati prieteni buni ai cu gandul la tine, nici o batalie nu e prea mare. Te pup si sunt sigura ca o sa fii bine cat de curand
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  12. Nic,

    Multumesc pt. urari si ghiocei. Astept un buchet si mai frumos la anu', nevirtual si oferit la birou :) Sa ai o primavara plina de vesti bune si o vara care sa-ti aduca sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu pot decat sa-ti doresc din suflet sanatatate multa, pentru ca de ea ai nevoie ca de aer! Sa dea Dumnezeu ca, in cel mai scurt timp, sa iti treci mana prin freza si sa nu mai cada nici un fir, din nicio cauza! SANATATE MULTA!

    RăspundețiȘtergere
  14. dragule, nu trece zi fara sa ne gandim la tine. iti suntem alaturi si sunt convinsa ca totul va fi bine. esti de cursa lunga - nu uita tururile de forta de marti-miercuri-joi... si vezi ca mi-ai promis ca treci pe aici intr-o marti si eu te astept. te hug si te kiss tare, sefi

    RăspundețiȘtergere
  15. NU UITATI!!!
    http://www.sapteseri.ro/ro/detalii-eveniment/eveniment-umanitar-tolouse-lautrec-si-crispus/bucuresti/

    RăspundețiȘtergere
  16. Iti doresc sanatate multa ca ai nevoie de ea. Astept vesti si fii tare. O zi buna.Giorgiana

    RăspundețiȘtergere