O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

marți, 2 martie 2010

Slalom printre randuri

Ziua buna cu plecaciuni doamnelor si dons'oarelor, domnilor va salut respectos.
(parca ma vad cu joben, monoclu si baston pe la Susea =))
Noi, adica eu si ale mele celule, nu ne dam batuti.
Daca infectia ne vrea noi nu o vrem, lupta, lupta si da-i, si da-i si lupta... si eu ma-ntelegeti tocmai acuma sa ramai pe dinafară... asta sa parafrazez si eu din Conu Iancu :))

Asa, spuneam de un slalom printre randuri, sa vedem:

1. Multumiri.
Am uitat sa ii multumesc d-nului Silviu Prigoana si companiei domniei sale ca nu au curatat de zapada parcarile de la marginea trotuarelor pe str. Matei Basarab. De ce? Simplu, daca as fi gasit loc de parcare langa birou zilnic, nu as fi lasat masina in parcarea de resedinta si deci nu as fi fost atat de speriat ca obosesc urcand scarile de la Metrou de unde rezulta ca mai stateam eu la volan pana cand... ma duceam sa imi fac analize (aici mai exista o varianta destul de plauzibila la cum ma cunosc eu cu mersul la doctor, dar gandim pozitiv).

2. Sistemul.
Sunt constient ca sistemul sanitar are probleme. Dar nu as vrea ca randurile mele de pe acest blog sa fie varful penitei cu care sa se loveasca in sistem, deocamdata.
Inca mai am nevoie de acest sistem, dupa ce voi fi vindecat vom vedea cate octave are vocea mea si cat de arcuite sunt sprancenele mele cand se incrunta Niculae.
Asa ca no offence dar ce public pe acest blog sunt doar parerile mele personale deocamdata si ma ajuta sa trec de aceasta perioada.
Si sa va dau si explicatia: poate ca mie nu imi convin multe dar poate pe colegul din salon nu il deranjeaza nimic din ce povestesc eu, el a venit la spital sa se trateze si nu comenteaza de conditii, nu se informeaza asupra bolii, doar se trateaza si atat, ca asa ii spune doctorul.

3. Terapii alternative.
Sa fie clar: nu neg existenta lor, stiu de ele, nu le contest, dar acum in acest moment al evolutiei tratamentului inceput nu cred ar fi cea mai buna alegere un tratament alternativ. (Nu vreau sa vad fata doctorului cand intr-o dimineata va gasi sticluta cu solutie miraculoasa uitata pe noptiera si nu in sertar)
Poate dupa ce voi fi repus pe linia de plutire de medicina cea de toate zilele, da, poate voi urma un tratament de tonifiere alaturi de sport - ada avem treaba, dar sa cred ca o planta poate lucra si inversa o pereche de cromozomi din ADN-ul meu, ma scuzati atunci de ce facem chimioterapie si transplant daca e asa de simplu?
O exista o teorie a conspiratiei de ce aceste tratamente miraculoase nu se folosesc si in spitale, dar deocamdata hotararea mea a fost luata cand am inceput tratamentul cu citostatice.

Cu scuzele de rigoare in avans daca supar sau voi supara pe cineva in viitor cu acesta postare dar m-am simtit obligat sa lamurim si aceste lucruri.

In rest sunt ok, inca zambesc dimineata la soare, mai fac o gluma, doua.
Se pare ca dupa ce ma voi fi vindecat sa nu recunoasteti omul din spatele monitorului care oricum nu se vede dar are o limbarita mama mama :)) - prieteni stiu de ce © bergenbier :)

pana data viitoare, plecaciuni doamnelor si dons'oarelor, salutari domnilor,
acelasi perfuzel

12 comentarii:

  1. Buna Nic.Chiar ma gandeam cum de nu ai scris nimic in timpul zilei, dar stau linistita acum sa stiu ca ai mai strans ceva "experiente medicale".De orice sistem din tara asta ar trebui sa ne fie teama, ptr ca totul este la pamant si marea majoritate nu face nimic sa ne redresam.Unii dintre noi suntem solidari cu cei care vor sa faca ceva in tara asta,putini cei drept, dar cei de sus care ne "conduc"cum stiu ei mai bine....reusesc sa ne arate prostia, lasitatea, nesimtirea, vulgaritatea, hotia si multe altele...pe care o au in sange! Boala grea oare si pentru ei? pe naiba!
    Nic, eu personal merg joi la Medicover ptr analize, iar dupa o spatamana, daca se poate, ajung sa donez si sange.Am aceeasi grupa ca a ta cu RH pozitiv.
    Pana data viitoare, SANATATE MAXIMA!!! LF

    RăspundețiȘtergere
  2. Bogdan - Aussie-Land3 martie 2010 la 02:55

    Oi ! G'day ! Cam asa ar incepe o conversatie intre amici pe aici..
    Sincer ceea ce experimentezi tu acolo in acel "club select" si privilegiat al celor care au de-a face cu sistemul de sanatate este reprezentativ si simtomatic.... din pacate.. Vezi ? Norocul tau ca nu sunt strazile curatate ca asa ai vazut mai devreme ca este un problem undeva.. asta ca sa dau o nota pozitiva unui fapt trist ;)
    Da-le in cap la celulele alea neascultatoare si strange febra de gat pana cand se da batuta. Uite asa se nase miscarea politica de reformare a spitalului.. parca vaz ca maine poimaine apari la TV si le zici alora de conduc sistemul ca mai bine pleaca la o partida de Solitaire cat se face treaba asa cum trebuie ca e clar ca profesionalismul si competenta lor este limitata..
    Una este clara : ai tot sprijinul meu de aici ..Tine-ne la curent cu evolutia campionatului de wrestling de acolo din camera ta..
    Sa auzim numai de bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept sa te faci bine Nic. Vorba ta - avem multa treaba. Iti tin pumnii si ma rog (Ada)

    RăspundețiȘtergere
  4. eh hai, celulele mele sunt luptatoare bune, le-am antrenat pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu tot respectul, stimate cadru medical, va doresc din tot sufletul ca cea mai grea boala prin care trece copilul dv sa fie aceasta febra de care pomeniti si de care sa scape cat mai repede. Sa nu cunoasteti disperarea ca puteti pierde pe cineva drag. Oare, daca pe acel pat de spital se afla sotul dv sau chiar copilul, oare tot acelasi tratament primea din partea intregului colectiv care se ocupa in prezent de Niculae? Raspundeti-va sincer la aceasta intrebare si poate apoi o sa puteti sa cititi si printre randurile scrise de Nic disperarea de a se lupta pentru propria-i VIATA. Asta e diperarea lui ca vrea sa lupte si nu ii e cu putinta daca nu e ajutat, igienic, imunitar, medical samd. Nu va necajiti asa tare pe el! Normal ca apreciaza ceea ce faceti pentru el-daca cititi cu atentie o sa observati acest fapt, dar daca sunt si nemultumiri, lasati-l sa le spuna. Puneti-va in locul lui!

    Niculae, scuze ca am intervenit asa, dar nu doresc la nimeni sa fie in locul tau.
    Nu te da batut! Nu acum! Mai ai treaba vre-o 20-30 ani de aici inainte! Tb sa iti vezi fata maritata sa iti cunosti nepotii....eheeee.
    Pup, Deea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nicule, am citit ieri în Adevărul de seară despre problema ta. Am dat acum un telefon de pe celularul meu (nu pot şi de pe telefonul de la serviciu) la numărul pentru donaţii, voi da diseară de pe telefonul de acasă şi acelaşi lucru îl vor face şi soţia şi fiicele mele. Vei găsi blogul tău în blogroll-ul meu, iar articolul meu intitulat "Puterea din noi" îţi va spune părerea mea despre asemenea situaţii. Te rog să nu-ţi pierzi încrederea că te vei face bine şi nici simţul umorului. Îţi promit că îţi voi scrie cât pot de des (articolele mele redau numai întâmplări vesele, aşa că, poate te mai deconectezi cu ele). Să auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi este ciudă. Pe celular nu mă lasă că e numai pt. Romtelecom, iar pe Paypal zice că nu am un număr valid de telefon. O să mai încerc de acasă. Să auyim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nicule, sper să nu te superi pe mine, dar am făcut cazul tău cunoscut tuturor bloggerilor pe care îi cunosc. Măcar atât...

    RăspundețiȘtergere
  9. cam asa arata comunicatul de presa pentru evenimentul de duminica: http://circulampecontrasens.blogspot.com/2010/03/tolouse-lautrec-si-crispus-lupta-pentru.html

    Din pacate am descoperit in seara asta ca gmail-ul nu ma lasa sa trimit mai mult de 500 de mailuri pe zi.
    Dar ma razbun peste 24 de ore!

    Daca mai stiti pe cineva undeva care ar putea sa preia, va rog frumos sa dati mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nic, nu ti-a recomandat nimeni sa renunti la citostatice, fara alea nu se poate. Dar imunitatea nu ti-o ajuta NIMIC in afara de MIRACOLUL naturii. Substantele de sinteza nu o sa te ajute niciodata sa lupti contra infectiilor. Ele doar incearca sa omoare microorganismele. Dar secretul e tot in celulele tale si in felul in care ele functioneaza - dar functioneaza numai cu ajutorul micilor caramizi care se cheama micronutrienti si care fac parte da, dintr-un miracol adevarat: al naturii, al vietii insesi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu sustin parerea Stefanei. Am "experimentat" pe propria piele. Am LAL, am ajuns la spital cu 84% infiltratii de limfoblasti in maduva, 90% in sangele periferic,580000 leucocite etc. Tratamentul alopat m-a ajutat f.mult, dar am incercat cat am putut si eu sa sustin organismul in timpul citostaticelor, atat pt.purificarea lui cat si evitarea efectelor secundare. Am 6 luni de la depistarea bolii, de aprox.4 luni sunt in remisie completa, nu am avut nicio complicatie si nici stari f.rele sau micoze grave, desi am stat si 3 saptamani numai cu 100-300 leucocite.
    Nu pot garanta 100% ca datorita alimentatiei, plantelor a fost (zic eu) mai usor insa m-am gandit ca la cate toxine mi se baga in organism in spital sa incerc sa gasesc o cale de echilibru. Ma gandesc ca si dupa tratarea bolii trebuie clar schimbat ceva, indiferent de ADN, cromozomi ceva a facut ca al tau corp sa cedeze in perioada asta, acel ceva care totodata a permis ca imunitatea corpului sa scada, unde cred ca se incadreaza oboseala, stres, suparari, toxine. Sunt niste simple pareri ... nu stiu cat de bune. Iti urez multa sanatate, rabdare si putere.

    RăspundețiȘtergere
  12. ti-as recomanda clinica de la Masloc din jud Timis, nu stiu daca ai auzit de ea dar eu stiu de multi oameni care erau intr-o stare foarte avansata de cancer(plamani,oase,ficat,la sani etc)si care in urma tratamentului s-au vindecat.bunicul meu a fost diagnosticat cu cancer intre vertrebe si dupa multe sedinte de raze si tot felu de tratamente medicii de la spital nu i-au mai dat sanse.dupa 3 luni de tratament de la aceasta clinica s-a vindecat (are 74 de ani).sanatate

    RăspundețiȘtergere