O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

duminică, 7 martie 2010

Zi cu soare si concert

Azi dimineata a iesit soarele dupa 2 zile de ninsoare cica (sac sac ca nu mai are putere iarna).
De la fereastra mea dupa cum stiti se vad aleile din parcul circului, cu urme de zapada pe crengile copacilor, parca as fi undeva la munte la sanatoriu :)
In rest am reusit sa imi schimb freza, ca incepusem sa seman cu bjork, par pauza par, numai ca la mine aratau inestetic la ea arata foarte bine.
Celor care diseara la ora 20.00 vor fi in Deja Fu, le multumesc din tot sufletul, as vrea sa pot fi si eu pe acolo la un pahar cu bere si guler.
Garantat la concertul de lansare CD/DVD/LP/SINGLE Toulouse Lautrec voi fi in primele randuri.
Acum ma gandesc ca in coltea eram nemultumit si scriam, aici avand conditii nu prea mai am de ce sa ma plang :)
Cred ca o sa intru in sertare si voi incepe sa astern randuri despre cine, cum, ce si ce voi face, stay tunes.

pana data viitoare un weekend insorit
acelasi perfuzel

PS. stiti de personajul de desene animate care este ciuruit si curge apa prin el, ei bine nu radeti poate fi adevarat. Mi-a fost schimbata o branula, cred ca mai jos pe aceeasi vena, dupa cateva sesiuni de tratamente pe la pranz a inceput sa curga dar surpriza nu de la branula in functiune ci de la gaura de deasupra :)) si uite gheizerasul :))

2 comentarii:

  1. Salut!
    Mă bucură vorbele tale. Iată că, după ploaie vine şi soare! Eu sunt de părere să-ţi păstrezi frizura scurtă pt. că aşa e moda acum. În plus, reduci cheltuielile cu şamponul... Sper că ai avut un sfârşit de săptămână liniştit. Aştept ziua de mâine ca să mai publici veşti bune despre tine.
    Să auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere