O simpla analiza de sange... Asa cum iti faci si TU. Nimic nu mi-a dat de banuit. Eram fericit, tata si sot. Pana intr-o zi, cand aveau sa ma anunte: leucemie acuta mieloblastica
Poti dona si printr-un simplu telefon*:
0900.900.572 - pentru 2 euro
0900.900.570 - pentru 5 euro
Liniile de teledon au fost puse la dispozitie pentru Niculae de ROMTELECOM ROMANIA.
*Cele doua numere sunt apelabile numai in Romania in reteaua Romtelecom
Donatii online Paypal


Donatii in Conturile deschise la ING Bank:
cont RON: RO97INGB0000999901847209
cont EURO: RO47INGB0000999901847236
cont USD: RO74INGB0000999901847235
cod SWIFT: INGBROBU
titular: Niculae Ionescu
Mai multe detalii pe bara din dreapta

miercuri, 24 martie 2010

Intre nori o raza de soare

Dumnezeul sa IL odihneasca si sa IL aiba in grija pe Mile.



Ieri cand a venit doctorita in vizita mi-a dat o veste buna: in maduva osoasa sunt sub 5 % blasti.
Deci sunt in remisie si in continuare facem tratament cu citostatice de consolidare nu se reia tratamentul cu citostatice pentru a ajunge la 5 %.. Am inceput deja si terminam peste 7 zile. Mai trebuie sa asteptam totusi rezultatul de la citogeneza pentru pronostic si atunci vom sti exact ce este de facut in privinta transplantului.
In orice caz, nu ne asteptam, ca dupa peripetiile din ultimele 3 saptamani, primul tratament sa aibe rezultate atat de bune. Iar din punct de vedere al infectiilor, stau mai relaxat, la cate antibiotice am "stocat" in ultimele 2 saptamani.
Cred totusi ca leucemia a fost depistata destul de devreme, ca evolutie, si 13 a fost chiar norocos, ma rog fara lesinul meu.
Si mai cred ca toate gandurile bune stranse in jurul meu au avut si ele un cuvant de spus.
Multumesc mult.
Intre timp norii au inceput sa se rasfire si din loc in loc se zareste soarele. Am un nou "prieten" foarte apropiat, o sa merg cu el peste tot, ne leaga un tub prin care curg diverse lichide cu viteze de 60ml/ora sau 200ml/ora si aceeasi culoare "orangina' ca sa citez asistenta. (Stefana sa sti ca ai o sosie aici)
Ieri Mada a ajuns cu plimbarea pana in Cetate, in partea orasului vechi unde sunt de vizitat de la Muzeul Roman pana la Domul Nou construit pe la 1600. La cat mi-a aratat pe harta traseul sunt vreo 5-10 km.
pana data viitoare, sarutari de mani doamnelor si don'soarelor, plecaciuni domnilor,
acelasi perfuzel

4 comentarii:

  1. E atat de bine sa aflam vesti bune de la tine!

    Sunt si eu convinsa ca rugaciunile si gandurile bune ale familiei, prietenilor, cunoscutilor si necunoscutilor au fost de mare ajutor si vor fi in continuare.

    Maine este mare sarbatoare - BUNA VESTIRE (25 martie) - ziua in care Maicuta Domnului a fost instiintata de catre Arhanghelul Gavriil ca va naste pe Domnul Iisus Hristos. Ma voi ruga la Maicuta Domnului sa primim de acum inainte numai vesti bune din partea ta.

    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta soarele va rasari si pe strada ta...O sa vezi ca totul va fi bine...capul sus si gandirea cat mai pozitiva...Bunul Dumnezeu sa-ti poarte de grija!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine... ma bucur! Gandurile bune din jurul tau te vor impinge tot mai sus si-ti vor aduce tot mai des zambetul pe buze. Doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nicule, abia azi am reuşit să mă mai apropii de blog, dar nu îmi pare rău pentru că citesc numai lucruri bune. Ţi-am spus eu că 13 e cu noroc... Aici primăvara se chinuie să scoată capul, dar mai are de lucru. Anul trecut am plantat 8 copăcei în faţa blogului. Până acum le-am dus grija pentru că au fost mai tot timpul sub zăpadă. Acum, surpriză, sunt bine mersi şi au început să aibă muguraşi. Asta e, viaţa biruieşte...

    RăspundețiȘtergere